KursaiApie musRėmėjaiNuorodosAtsiliepimaiPasiekimaiTurinys

Parsisiųsti modulio tekstą 82Kb

Parsisiųsti skaidres 112Kb

 

MODULIAI:  0 1 1.1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

Reklamos elektroninės leidybos vadyba

 Virginija Limanauskienė, Kauno Technologijos universitetas  

Studentų 50-402C, LT-3028 Kaunas, tel. (8-27) 454229, virga@soften.ktu.lt

Modulio tikslai  ir turinys Akies paveikslas Žinių kontrolė
Mokymo metodika Kontroliniai klausimai
Žodynėlis Literatūra
Užduotys savarankiškiems darbams  Interneteka

Modulis yra dalis kurso "Reklamos elektroninė leidyba". Tai įžanginis vadovas tiems, kurie žengia pirmus žingsnius elektroninėje leidyboje ir internete. Pokyčiai elektroninėje leidyboje  labai dideli ir greiti, kadangi diegiamos naujausios technologijos.Verslo sėkmė priklauso nuo daugelio faktorių: nuo turinio, technologijos, organizacinių ir marketingo aspektų. Modulis nagrinėja reklamos internete vadybos ir marketingo problemas.

Modulio tikslai

Modulio turinys  ( 2 val.)

  • Pristatyti reklamos internete galimybes
  • Išsiaiškinti, kaip efektyviai sukurti ir publikuoti leidinius internete, kurie pritrauktų kuo didesnį vartotojų kiekį.
  • Išsiaiškinti darbuotojų  uždavinius ir pareigas, reikalavimus personalo  kvalifikacijai
  • Supažindinti su reklamos elektroninio (kompiuterinio)  kūrimo procesu.
  • Išmokyti formuluoti reklamos tikslus, uždavinius.
  • Išmokyti planuoti  reklamos leidybos procesą.
  • Aptarti galimus verslo internete modelius.
1. Įvadas. Internetas ir marketingas.Internetas, kaip interaktyvi virtuali rinka.Kur ir kaip firmai gali būti naudingas internetas.

2. Reklamos internete metodai

2.1. Reklaminiai skydeliai. Kokia reklaminių skydelių paskirtis ir standartai.

2.1.1.Reklaminių skydelių platinimo būdai. 
2.1.2. Reklaminių skydelių efektyvumas. Daromos klaidos. Kaištai.
2.2. Elektroninis paštas. Viena paprasčiausių reklamavimosi priemonių
2.2.1. Elektroninio pašto privalumai
2.2.2. Firmos įvaizdžio kūrimas elektroninio pašto pagalba. Konkretūs ir svarbūs patarimai.
2.3. Susirašinėjimo sąrašai. Praktinės rekomendacijos susirašinėjimo sąrašo organizavimui.

2.4. Diskusijų grupės. Kaip efektyviai išnaudoti diskusijų grupes ryšiams su potencialiais klientais užmegzti.

3. Reklamos agentūra. Organizacinė sudėtis. Darbuotojų pareigybės ir reikalavimai jų kvalifikacijai.

4. Reklamos kūrimo procesas. Kūrimo etapai. Išplėstas leidinio kūrimo ciklas. Bendravimas su užsakovu. Į ką reikia atsižvelgti.

4.1.Reikalavimų apibrėžimas. Technologinės ir valdymo problemos.

4.1.1. Reklamos tikslų ir uždavinių formulavimas. Potencialaus vartotojo charakteristikos. Vartotojų grupės. 
4.1.2. Marketingo stadijos
4.1.3. Reklamos objektas. Trys firminio ženklo arba prekinio įvaizdžio kūrimo metodai.

4.2. Projektavimas. Sprendžiamos technologinės ir valdymo problemos. Produktai ir dokumentacija
4.3. Įgyvendinimas. Atlikėjų sukuriami produktai.Kokybės problemos.
4.4.Publikavimas.

4.4.1. Lankytojų pritraukimas į svetainę
4.4.2. Kompanijų, susijusių su reklama kategorijos. Reklaminiai tinklai. Svetainių lankomumo registravimo ir vertinimo paslaugos.
4.4.3. Svetainės registracija
4.4.4. Svetainės unikalumas

5. Elektroninės leidybos pelningumas.

5.1.Verslo modeliai."Verslas verslui", "Verslas vartotojui".
5.2.Finansavimo modeliai. Prenumeratos, vienkartiniai mokesčiai, reklama, komisiniai. 
5.3.Investicijų strategija ir kaštų įvertinimas. Galimų kaštų ir naudos suvestinė. Kada investuoti.

 Išvados. Reklama ir įvaizdis

Mokymo metodika

Derinamas  tradicinis  mokymas auditorijoje su kompiuterine žinių kontrole  interneto aplinkoje.  

Kurso teikimui naudojama   Multimedijos centro humanitarams  svetainė   http://sk.mch.mii.lt/  

Žinių kontrolė

Žinių kontrolei naudojama  Kauno regioninio distancinio mokymo centro virtuali klasė, sukurta remiant ALF  http://elinara.ktu.lt:5858
Kurso "WWW svetainių kūrimas" temoje Nr.8 "Reklamos elektroninė leidyba" pateikti savikontrolės testai. Studentas, pasirinkęs meniu punktą STUDIJOS, testus gali atlikti daug kartų.

Prisijungimo vardas:stud1
slaptažodis:stud

Prisijungimo vardas:hum1
slaptažodis:hum

 © VL 2000 gegužė


© MM 2003.03.12  
Svetainę prižiūri: Gediminas Navickas