Reklamos elektroninės leidybos vadyba

Kontroliniai klausimai

  1. Kokiuose marketingo sistemos elementuose galima pritaikyti Internetą? /Ats1/
  2. Ką vadiname potencialaus vartotojo charakteristika.? /Ats2/
  3. Kokios yra pagrindinės marketingo stadijos? /Ats3/
  4. Kas yra reklaminis tinklas? /Ats4/
  5. Kas yra susirašinėjimo sąrašas? /Ats5/
  6. Kuo skiriasi diskusijų grupė nuo susirašinėjimo sąrašo?/Ats6/
  7. Kur klientas gali patalpinti savo svetainę, kad būtų pasiekiamas interneto vartotojų?/Ats7/
  8. Kokius žinote reklaminių skydelių publikavimo būdus?/Ats8/
  9. Kaip gali būti išmatuotas reklaminio skydelio efektyvumas? Ats9/
  10. Kokiomis savybėmis turi pasižymėti firmos, dirbančios internete, darbuotojai?/Ats10/
  11. Kaip finansuojamas verslas internete? /Ats11/

 [Atgal]


Atsakymai į kontrolinius klausimus

Ats1.Firma gali panaudoti Internetą šiuose marketingo  elementuose:

Grįžti

Ats2. Informacija apie  žmogų ar firmą, kuriam planuojama parduoti savo prekę ar paslaugą, vadinama potencialaus vartotojo charakteristika.

Ats3. Marketingo stadijos:

Žinojimas
Pirmenybė
Įsitikinimas
Pirkimas

Ats4. Reklaminis tinklas - tai vieningas  reklamos rinkimo ir išskirstymo centras daugeliui interneto  svetainių. 

Ats5. Susirašinėjimo sąrašas skirtas tam tikrai grupei žmonių ir dažnai turi tūkstančius narių.  Šių laiškų gavėjai, patys savo noru įsirašė į šiuos sąrašus ir bet kada, pareiškę norą, gali iš jų pasitraukti. Egzistuoja atviri (visiems norintiems), uždari (tam tikro rato žmonėms), nemokami (egzistuojantys leidėjų entuziazmo, rėmėjų, reklamos užsakovų dėka), mokami susirašinėjimo sąrašai. Jie gali būti panaudoti reklamai.
Grįžti

Ats6. Diskusijų grupės kuriamos informacijos apsikeitimui, konkrečios tematikos klausimų aptarimui. Skirtingai nuo susirašinėjimo sąrašų, į diskusijų grupę gali rašyti ne tik grupės kūrėjai, bet ir visi jos dalyviai. Kaip taisyklė, prieš pranešimo išsiuntinėjamą visiems grupės nariams, jis yra peržiūrimas asmens, prižiūrinčio šią diskusijų grupę. Jis pašalina pranešimus, kurie neatitinka grupės tematikos.

Ats7. Klientų, pageidaujančių būti "matomais" internete svetainė gali būti patalpinta:

Grįžti

Ats8.Reklaminių skydelių publikavimo būdai:

  1. Specialių banerių mainų tarnybų- reklaminių tinklų  naudojimas . Šios tarnybos užtikrina  banerių publikavimą kituose puslapiuose, mainais į tai, kad jūsų puslapyje bus publikuojami kiti baneriai. 

  2. Kituose panašios tematikos tinklalapiuose

  3. Populiariose svetainėse už atitinkamą mokestį.

Ats9. Yra du pagrindiniai  reklamos efektyvumo parametrai:

  1. Demonstracijų skaičius: kiek kartų buvo demonstruotas reklaminis skydelis. Banerines reklamos kaina  nustatoma, pagal tai, kiek kartų reklama rodoma (paprastai t8kstančiais kartų) tame serveryje. Čia naudojamas terminas CPM (Cost Per thousand iMpressions) - tūkstančio demonstracijų kaina. Ši kaina svyruoja nuo 2 iki 50 JAV dolerių.
  2. Spragtelėjimų  skaičius: kiek kartų lankytojas spragtelėjo pele ant reklaminio skydelio, kad pereiti prie smulkesnio reklamuojamos prekės aprašymo arba į reklamuojamą serveri. Naudojamas terminas CRT (click-through rate) - spragtelėjimų  ir demonstracijų skaičiaus santykis. Paprastai šis dydis svyruoja nuo 2 iki 10 procentų.

Grįžti

Ats10.  Darbuotojai turi būti imlūs naujovėms, pasirengę organizaciniams pertvarkymams:

Ats11. Pagrindiniai elektroninės leidybos verslo finansavimo modeliai:

Grįžti