Reklamos elektroninės leidybos vadyba

Terminų žodynėlis 

"Business-to-business"
verslas verslui
"Business-to-consumer"
verslas vartotojui
CPM
Reklaminio skydelio ("banner") tūkstančio demonstracijų kaina.
 CTR
Viena svarbiausių reklaminio skydelio ("banner") charakteristikų. Tai koeficientas, lygus skydelio spragtelėjimų skaičiaus santykiui su jo demonstracijų skaičiumi.
 Reklaminis skydelis ("Banner"), baneris, žargonu
reklamos Internete elementas. Tai  paveikslėlis, patalpintas  tinklalapyje ir turintis nuorodą į reklamuojamos firmos serverį.
 "Spam"
Terminas, atsiradęs Internete, reiškiantis neprašytą reklamą, išsiuntinėjamą elektroniniu paštu į individualias pašto dėžutes ar telekonferencijas.
Spragsėjimas ("ClickThrough")
Jei vartotojas susidomi reklaminiu skydeliu ("banner"), jis spragteli pele ant jo. Vartotojas  gali spragtelėti ant reklaminio skydelio atsitiktinai. Po spragtelėjimo naršyklė  užkrauna skydelio reklamuojamą tinklalapį. Visas šis procesas vadinamas spragsėjimu.

 

Atgal